Friday | 21 February 2020 | 27 Jamadiul-Thani 1441
Gold NisabSilver NisabMahr Fatimi
$4633.88$365.4$913.5

Fatwa Answer

Question ID: 525 Category: Permissible and Impermissible
cosmetic products

Assalamualaikum, 

Is it permissible to use cosmetic products such as soaps, shampoo and creams which have ingredients derived from animal fat? Please help jazakallah.

الجواب وباللہ التوفیق

The use of soap is permissible though it might have ingredients of Haram animals or Halal animals not slaughtered properly because their nature changes during the process. As far as the shampoo and cosmetics are concerned, if it is found out that it has fat of Haram animals and its nature did not change then its use is not permissible. If the nature of this fat changes after processing then even its use will be correct. But until it is confirmed a Fatwa cannot be given regarding its Hurmat (being Halal or Haram) though if one avoids such doubtful products then it would be an act of piety and scrupulousness.

عبارۃ المجتبیٰ: جعل الد ہن  النجس في صابون یفتیٰ بطہارتہ؛ لأنہ تغیر، والتغیر یطہر عند محمدؒ، ویفتی بہ للبلویٰ، وظاہرہ أن دہن المیتۃ کذلک لتعبیرہ بالنجس دون المتنجس، إلا أن یقال: ہو خاص بالنجس؛ لأن العادۃ في الصابون وضع الزیت دون بقیۃ الأدہان، ثم رأیت في شرح المنیۃ ما یؤید الأول حیث قال: وعلیہ یتفرع مالو وقع إنسان، أو کلب في قدر الصابون، فصار صابونا یکونا طاہرًا؛ لتبدل الحقیقۃ، ثم إعلم أن العلۃ عند محمدؒ ہي التغیر وانقلاب الحقیقۃ، وأنہ یفتی بہ للبلوی کما علم ممامر، ومقتضاہ عدم اختصاص ذلک الحکم بالصابون، فیدخل فیہ کل ما کان فیہ تغیر وانقلاب حقیقۃ، وکان فیہ بلوی عامۃ۔ (شامي، کتاب الطہارۃ، باب الأنجاس، ۱/۳۱۶)

فصار حمأۃ لانقلاب العین (وفي الشامیۃ) لانقلاب العین علۃ للکل، وہذا قول محمدؒ، وذکر معہ في الذخیرۃ والمحیط أبا حنفیۃؒ قال في الفتح: وکثیر من المشایخ اختاروہ وہو المختار؛ لأن الشرع رتب وصف النجاسۃ علی تلک الحقیقۃ وتنتفی الحقیقۃ بانتفاء بعض أجزاء  مفہومہا فکیف بالکل؟ فإن الملح غیر العظم واللحم، فإذا صار ملحاترتب حکم الملح۔ (شامي، باب الأنجاس، مطلب في العفو عن طین الشارع، ۱/۵۳۴)

کراچي ۱/۳۲۷)

 وقد وقع عند بعض الناس أن الصابون نجس؛ لأنہ یتخذ من دہن الکتان، ودہن الکتان نجس؛ لأن أو عیتہ تکون مفتوحۃ الرأس عادۃً والفأرۃ تقصد شربہا، وتقع فیہا غالباً، ولکنا لا نفتي بنجاسۃ الصابون؛ لأن الأصل إنما ہو الطہارۃ،والنجاسۃ بعارض أمرنادر، ومع أنالو نفتي بنجاسۃ الدہن لانفتي بنجاسۃ الصابون؛ لأن الدھن  قد تغیر وصار شیئًاآخر، وقد ذکرنا أن من مذہب محمدؒ: أن النجس یصیر طاہراً بالتغیر؛ فیفتی فیہ بقول محمدؒ: لمکان عموم البلوی۔ (المحیط البرہاني، المجس العلمی ۱/۳۶۹)

واللہ اعلم بالصواب

Question ID: 525 Category: Permissible and Impermissible
جانوروں کی چربی ملائی گئی شیمپو،صابن اور میک اپ کی چیزوں کا حکم

کیا ایسے صابن، شیمپو، اور میک اپ کی چیزیں کریم وغیرہ استعمال کرنا جائز ہے ،جن کے اجزاء جانوروں کی چربی سے اخذ شدہ ہوتے ہیں ؟

جزاک اللہ

 

الجواب وباللہ التوفیق

صابن کا استعمال جائز ہے،اگر چہ اس میں حرام جانور یا حلال غیر مذبوحہ  جانورکے اجزاء ملائے گئے ہوں ، کیونکہ اس میں تبدیل ماہیت ہوجاتی ہے،رہا شیمپو اور میک اپ کی چیزوں کا مسئلہ تواگر اس بات کی تحقیق ہوجائے کہ اس میں کسی حرام جانور کی چربی ملائی گئی اور ماہیت کا انقلاب نہیں ہوا تو اس کا استعمال جائز نہیں  ہے ۔اور اگر ملانے کے بعدتبدیل ماہیت ہوجاتی ہے  تو اس کا استعمال بھی درست ہوگا ،لیکن جب تک تحقیق نہ ہواس کی حرمت کا فتوی نہیں دیاجاسکتا،البتہ ایسی مشکوک چیزوں کے استعمال سے بچ جائیں تو یہ تقوی وپرہیزگاری کی بات ہوگی۔

عبارۃ المجتبیٰ: جعل الد ہن  النجس في صابون یفتیٰ بطہارتہ؛ لأنہ تغیر، والتغیر یطہر عند محمدؒ، ویفتی بہ للبلویٰ، وظاہرہ أن دہن المیتۃ کذلک لتعبیرہ بالنجس دون المتنجس، إلا أن یقال: ہو خاص بالنجس؛ لأن العادۃ في الصابون وضع الزیت دون بقیۃ الأدہان، ثم رأیت في شرح المنیۃ ما یؤید الأول حیث قال: وعلیہ یتفرع مالو وقع إنسان، أو کلب في قدر الصابون، فصار صابونا یکونا طاہرًا؛ لتبدل الحقیقۃ، ثم إعلم أن العلۃ عند محمدؒ ہي التغیر وانقلاب الحقیقۃ، وأنہ یفتی بہ للبلوی کما علم ممامر، ومقتضاہ عدم اختصاص ذلک الحکم بالصابون، فیدخل فیہ کل ما کان فیہ تغیر وانقلاب حقیقۃ، وکان فیہ بلوی عامۃ۔ (شامي، کتاب الطہارۃ، باب الأنجاس، ۱/۳۱۶)

فصار حمأۃ لانقلاب العین (وفي الشامیۃ) لانقلاب العین علۃ للکل، وہذا قول محمدؒ، وذکر معہ في الذخیرۃ والمحیط أبا حنفیۃؒ قال في الفتح: وکثیر من المشایخ اختاروہ وہو المختار؛ لأن الشرع رتب وصف النجاسۃ علی تلک الحقیقۃ وتنتفی الحقیقۃ بانتفاء بعض أجزاء  مفہومہا فکیف بالکل؟ فإن الملح غیر العظم واللحم، فإذا صار ملحاترتب حکم الملح۔ (شامي، باب الأنجاس، مطلب في العفو عن طین الشارع، ۱/۵۳۴)

کراچي ۱/۳۲۷)

 وقد وقع عند بعض الناس أن الصابون نجس؛ لأنہ یتخذ من دہن الکتان، ودہن الکتان نجس؛ لأن أو عیتہ تکون مفتوحۃ الرأس عادۃً والفأرۃ تقصد شربہا، وتقع فیہا غالباً، ولکنا لا نفتي بنجاسۃ الصابون؛ لأن الأصل إنما ہو الطہارۃ،والنجاسۃ بعارض أمرنادر، ومع أنالو نفتي بنجاسۃ الدہن لانفتي بنجاسۃ الصابون؛ لأن الدھن  قد تغیر وصار شیئًاآخر، وقد ذکرنا أن من مذہب محمدؒ: أن النجس یصیر طاہراً بالتغیر؛ فیفتی فیہ بقول محمدؒ: لمکان عموم البلوی۔ (المحیط البرہاني، المجس العلمی ۱/۳۶۹)

واﷲ اعلم بالصواب